Snapple läppglans? :D

Skola idag, dåliga nyheter och bra nyheter, därför bara värt att ta upp den bra! Troligtvis ett MVG i Engelska B!! Gick asabasamega bra på nationella och yeees, fan vad najs! Läraren tyckte även jag skulle läsa engelska C, så kanske det blir det istället för franska steg 5.
Mötte sen upp Daniel en snabbis och sa hej, och så tar han fram en Snapple, inte helt full men mycket kvar! YAY :D
Träffade sen Louise och kollade runt lite i stan, köpte en plånbok, en lång och stor som jag länge velat ha, och den här var mega fin! Men sen bestämde vi oss för att åka till Täby centrum istället, och där fick vi gratis väskor/påsar från Desigual, vi var inne där tidigare, dyrt om f*an (asså jag älskar att jag alltid ska skriva svordomarna lite finare, men det blir alltid att jag bara lägger till* men skriver ändå ut hela svordomen.. -.-) Ett linne kosta typ 800 kr...Men vi fick en pås/väska gratis!

Min efterlängtade Snapple, såg btw en stund på Cribs när jag kolla runt, en tjej visade runt, och hon hade en samling av läppglans, och så visa hon upp några lite snabbt och sa namnen. Och hon sa fan SNAPPLE! Driv inte, finns det Snapple läppglans?!?! :O :D

Väskan och plånboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0