Why?

Det måste ha blivit något fel i min hjärna på senaste tiden, eller senaste året iaf. Och felet blir bara större och större. Typ en insekt eller något som äter delar av mi hjärna sakta men säkert.
Jag kan verkligen inte göra mina läxor. Alla säger till mig att det bara är att göra dom, det är bara sätta igång, gör det bara. Men nej, jag kan inte sätta igång. D e t  g å r  i n t e. Det är verkligen inte det att det är svårt, för när jag väl gör det är det ju nästan lättast i världen! Men jag kan inte komma igång, jag kan inte göra det i tid.
Kan det vara så att jag har alltför höga krav? Det skulle inte förvåna sig om det var så, plus att jag typ alltid jämför mig med alla andra, och alla andra gör så jävla bra ifrån mig att jag bara vill sjunka. Men sen när jag väl gör något så går det antingen bäst eller sämst känns det som.
Det blir bara värre, förut (2 år sen?) då var allt lugnt, men nu har det bara blivit värre sen gymnasiet. Senaste gången jag hade en riktigt deadline satt jag fan uppe till 03:45 på morgonen. Hur jävla sjukt är det inte?!
Jag skäms över mig själv. Jag borde nog gå och prata med syo/kuratorn, (vem är de man snackar med?) som jag sa senaste gången jag hade ett breakdown, för jag känner att ett nytt är jäävligt nära.

Varför kan jag inte bara se ut som henne och få pengar för att va snygg och klara sig fine genom livet?


Kommentarer
Postat av: mrs awesome

yep, that's the guy. Och när jag konfronterade honom så sa han förlåt och efter det har jag inte hört ett ord från honom.

2010-05-27 @ 23:09:37
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: mrs awesome

nej jag vet :( Blir så arg bara! Vill skrika och slå in en vägg....

2010-05-27 @ 23:43:49
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: mrs awesome

du er beest Louise, och skolan är jobbig det är den. Trean är skönast så hang in there!

Och jag diggar citatet bredvid henne om att det är ett litet Fuck You till alla som told her not to. Samma här vafan

2010-05-28 @ 09:42:49
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0