Hold me to the ground

Alla har har väl fått gymnasiekalendern? I den finns det hur många som helst rabatter, PLUS att det finns studentkort på t.ex Burger King, Subway och Taco Bar! Surt att jag inte tänkt på de tidigare och lagt dem i min plånbok för jag har ju käkat på både Subway och Taco Bar flera gånger, men nu har jag dom alla tills nästa gång. :D
Nu ska jag äta nudlar och sen ta kort på det jag köpte idag, kan bara säga en sak att jag är jävligt glad för jag har hittat butiken där jag kan köpa byxor utan att behöva sy in dom!!!!!! Det är fan helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Godmorgon! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-25 @ 08:19:32
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0