SÅ jävla kul alltså!

Så jävla sur! Skulle ju jobbat imorgon på dagen, men så ringer jobbet och så är det tydligen röd dag imorgon så det måste ta bort massa folk för det kmr inte vara mycket försäljning, så nu måste jag jobba INATT. Från kl 21-3! Stört, sa att jag inte kan göra det för jag måste ju sova på nätterna för att kunna palla gå i skolan på måndag liksom, men då säger dom nej du kan ju sova hela helgen, ja men bra, jag sover på dagarna är uppe på nätterna, hur ska jag då orka gå i skolan?! Plus att jag sen inte alls kommer kunna göra mitt bästa eller bära tunga grejer pga mitt revben, så räkna med bra arbetskraft från min sida (Y)
Det är inte ett bra jobb enligt mig om man tvingas jobba nätter när man är 18 år och går i skolan och ska ha det som första prioritet. Men men, det ska ju alltid finnas människor i mitt liv som ska göra allt för att förstöra det och få mig att må sämst. Men jag tänker fortsätta på mitt spår, vilket är att rensa bort skiten ur mitt liv som får mig att må dåligt, så då förstår väl alla vad nästa steg är.
För nog fan kommer jag klara mig utan pengar om Cecilia gör det ;D

Kommentarer
Postat av: isabelle

sök nytt jobb på www.academicwork.se

sjuuukt bra jobb som finns där och jag hatar att se dig må dåligt pga det här jobbet! USCH. Så ska det inte vara!!

<3

2010-11-06 @ 12:32:54
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0