Wish the book about you and me stayed unwritten

varför kan vissa männiksor bara inte lägga ner när dom borde?
egentligen, vet dom precis var gränsen går. vad som är tillåtet och inte.
ändå kan dom inte sluta. någonsin.
det tråkiga är att jag inte heller kan sluta.
att ta emot allt det som dom inte kan sluta med.
jag kommer bara halvvägs.
tänker igenom det. förstår att det är för det bästa. stoppar undan det för att aldrig mer öppna och läsa den boken i mitt huvud. stänger boken.
fungerar alltid jävligt bra faktiskt.
tills du kommer springandes någon dag senare, mer på än vanligt.
på en sekund är boken öppen och jag har redan läst mer än halva och de nya orden skrivs fort som fan.
jag älskar ju böcker. jag älskar att läsa. så hur ska jag kunna lägga ifrån mig den här boken som ser så bra ut på utsidan, men som kommer få dig att gråta och må så dåligt att du vill bränna upp den så fort du läst färdigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0