And I know it's easy to say but it's harder to feel this way And I miss you more than I should

Helvete. Det är fan verkligen allt jag kan säga. Älskar svordomar på något sätt, tycker de har en sån jävla makt, egentligen. Det är dock jävligt fult ibland, men jag har sjukt svårt att sluta. Så helvete, det är det perfekta ordet just nu.
För hur i helvete har det här gått till? När hände det här? Vilket ord var det som fick mina känslor att ändra riktning?
Eller var det allt? Sen första gången jag såg dig, första gången jag hörde dig prata, första gången jag fick känna?
Jag känner mig så jävla dum i huvudet som lovade mig själv att inte låta det här hända. Jag skulle ha slutat, men du slutar ju aldrig, och jag vill inte att du ska sluta heller. Jag vill att det här ska fortsätta i all evighet, för det är så jävla bra.
Även fast jag försöker komma med mina dåliga förklaringar, och dumma ord som jag hoppas får dig att förstå, så förstår du nog inte. Du förstår nog inte varför jag aldrig kommer kunna släppa det här. Men det är fan så, att jag vill inget hellre än att ha det här, mer än vad jag någonsin velat ha något tidigare.



Kommentarer
Postat av: Louise

Du är bäst! Starkast<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0