A creepy little fly on the wall

Strul men jobbet senaste dagarna, sen var jag på tvinspelningen av Vem kan slå Pilip och Fredrik med Rebecca i tisdags, grymt najs!
Något som är mindre grymt najs är att jag igår märkte att mitt utslag på handen börjar komma tillbaka, efter typ 2-3 v. i skolan och jag känner mig redan sjukt stressad? Låter inte som en bra start...
Men idag ska bli en braaa dag, började ju dock med att jag försov mig, men franskan hinner jag till iaf. Sen hem och möta Miccis och Cia i centrum, jag o Miccis var iaf sugna på att käka sushi, o jag har varit sugen på det i typ en månad så jag hoppas de blir av! Haha, sen drar vi till Åkersberga så jag o Miccis kan pierca oss! Taggad!
Så vi hörs väl med bilder efter det då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0