I knew I was right, but I learned I was wrong

Jävligt skönt att vara ledig idag!
Drog först till centrum och träffade söta Cecilia! Sen mötte jag upp mami så gick vi till banken och fixade massor till mig, sen IKEA, sen Burger King i Akalla, vi skulle käka men ville även kolla läget där liksom, se om det är stora skillnader. Och fy helvete vad nasty det placet var! Smutsigt, hon i kassan var dryg, maten var äcklig?! Sen kommer samma tjej som ifrån kassan och ska tvätta bordet vi sitter vid fast på kanten, så sprayar hon med någe shit så det kommer över hela oss o maten med! Mamma stirrade som fan, men hon märkte inget, så när vi gick gick mami och sa till o snubben där blev typ GALEN.
Hahaha, fail på den restaurangen, är lätt stolt över att säga att Odenplan ligger etta på listan över restauranger. (o nu menar jag inte att jag tycker det, utan vi gör det!) Men det är ju inte utan lite slit det är jättefint, fräscht och trevligt där!
Sen blev det till Kårsta o hämta ut mamis bil, sen arninge för willys, ö&b o systemet.
Nu ska jag strax käka, fixa färdigt mig och sen möta Cia, igen, så åker vi till Cim! :D TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0