I never knew

Aaaah, jobbig dag! Första skola till ett, sen hem en stund, sen jobba till 23. Min rygg och mina fötter dödar mig just nu, men men, kommer ju bli ett najs cashflow i slutet av månaden, så bara fokusera på det!
Har även kommit på att det bara är en sak till jag vill köpa den här månaden, o jag borde nog skynda mig för jag vet inte hur länge de finns kvar, och det är ett par leggings som jag älskar. Dock kanske de inte ser så bra på ut eller går att matcha så bra, men jag får väl pröva dom innan jag köper!
Nu måste jag sova så jag orkar upp till en timmes rättskunskap imorgon för att sen åka hem i 3 h igen, o sen tillbaka för franska... Cybergymnasiet i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: Celine ♥

Hej! Det skulle vara jättesnällt om du röstade på min godispåse,

1. klicka på länken http://www.dinpase.se/#/16742

2. klicka på "Gilla" :)

2010-09-14 @ 09:49:49
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: 881108 - i London

Jajemän! Vi skulle ha skrivit på kontrakt i torsdags men hon tyckte vi skulle vänta. Hade vi skrivit på det då hade det varit 2 veckors uppsägningstid. Så då hade jag fått bo där i två veckor (alt. fått två veckors lön utan att jobba)Men utan kontrakt så kunde de skicka mig rakt ut på gatan. Tänkte nästan åka till irländska gränsen och bo hos pappas kompis, men fick precis tag på en kompis som bor i Hammersmith så jag får bo där i 10 dagar! Jag är så glad, arg på familjen, men glad att jag inte behöver leka uteliggare...

2010-09-15 @ 01:16:10
URL: http://881108.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0