Life is now so let's try

Shiet, igår gick jag och la mig 21:30. Soft som faaaaan. Grejen var att jag la mig kl 5 igår natt/morse, sen när jag vaknade igår så hade jag cp ont i halsen. Så tänkte att jag både behövde sömn för att sova ut och för att bli friskare.
Vaknade dock vid 1 och sen 4, kände mig pigg vid 4, men då kunde jag ju inte gå upp?! Så blev att försöka sova mer, sen gick jag upp 7:30, men mådde fortfarande skit. Så nu har jag ätit massor, tvättat, och ska snart duscha, fan vad mycket man hinner när man går upp såhär tidigt och lägger sig tidigt, annars slösar man ju bara bort tiden vid datorn på kvällen, på att göra inget!
Ledig från 2 lektioner i skolan idag, sen blir det ingen franska då jag mår såhär, o ändå ska sluta? Men vid 4 ska jag, Cia och Miccis dra till Åkersberga för en återkoll på min och Miccis piercingar! Kan även hända att det blir en sidecut för mig idag?!

Kommentarer
Postat av: Allewawa

Sidecut är nice. Har själv haft det sen 1 år tillbaka :)

2010-09-30 @ 17:13:13
URL: http://allewawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0