Make up

Jag älskar smink. Jag älskar att sminka. Jag sminkar mig hellre på morgonen än hinner äta frukost. Jag kan stå och sminka mig i timmar om jag har så mycket tid över.
Men jag sminkar mig inte för att jag skäms över mitt ansikte eller hur jag ser ut. Jag gillar mitt ansikte. Men det är fan underbart att sminka, man kan göra så jävla stora förändringar.
Enligt mig, är det precis som konst.
Jag prövar alltid nya grejer hemma, sitter just nu med två olika sminkningar på ögonen, och en ovanlig färg på läpparna. Inget som man kan ha en vanlig dag i skolan dock, eller?
Men jag vill iaf så jävla hårt gå en sån där make up artist utbildning i 6 månader, men det är jävligt dyrt, och när ska jag ha tid med det om jag ska dra till Frankrike efter studenten och sen komma hem och plugga... Eller ska jag stanna i Sverige ett halvår och gå kursen, sen dra till Frankrike, eller gå kursen när jag kommit hem, och sen börja plugga?

Kommentarer
Postat av: mikkiela

du får jättegärna använda mig som sminkdocka :D älskar att bli sminkad <3

2010-09-16 @ 19:34:03
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: Cecilia

du kan sminka mig idag :D

du kan kanske gå kursen i france? :)

2010-09-17 @ 11:23:21
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0