Me, myself and I

Det var första och sista gången jag grät för fegisen. Jag fattar dock inte hur jag kunde vara så dum i huvudet, jag lyckas alltid vara dum i huvudet. Eller så är alla bara så jävla bra på att luras och ljuga, inte fan vet jag.
Men jag vet iaf att jag inte längre kan lita killar, jag vet att det säkert låter fjantigt eller vad som helst. Men om man varit med om allt jag varit med om det senaste året, då har man svårt att fortfarande tro. Så just nu kör jag bara på mig själv och mina vänner, finns ingen anledning att bry sig om några andra. Det är inga andra som förtjänar mig, vänner och familj, only.
Jag säger inte att jag inte kommer träffa killar, men jag kommer inte släppa någon in, och jag kommer inte låta mig själv få känslor för någon. Förutom kanske en som jag fortfarande har hopp om, men inga förväntningar.

Det här är min blogg, ibland skriver jag inte alls, ibland skriver jag ofta, ibland blir det långa jobbiga inlägg, ibland bara glatt. Men ärligt, så mår jag ju inte riktigt bra just nu, och jag pallar inte vara fake. Men jag vet att den här personen kommer försvinna ur mitt huvud fort för jag träffar honom nästa aldrig, jag önskar jag kunde vara arg på honom också. Men det kan jag inte, jag tycker bara jävligt synd om honom. Men det slutar jag med idag också, för han förtjänar ingenting från mig.

Så idag ska jag sy och fixa massa smycken! Och nästa helg kommer bli awesome, tjejkväll hos Cia med dom bästa och öla med Cim på lördag! Just me, myself and I nu, and I fucking love me, myself and I.




Said I'd move on and I'd leave it alone
But before I walk out there is something that I need you to know
I got lost in the blink of an eye
And I could never get back, no I never got back …

You were not there when I wanted to say
That you were everything right
And it wasn't you but me that changed
Now I gotta go it alone
But I will never give up, no I'll never give up.

What am I fighting for?
There must be something more
For all these words I sing
Do you feel anything?


Said “I'm ok”, but I know how to lie
You were all that I had
You were delicate and hard to find
Got lost in the back of my mind
And I could never get back, no I never got back

You were not there when I needed to say
I hit the bottom so fast
That my head was spinning ‘round for days
Now I gotta go it alone
But I will never give up…
No I'll never give up…
Said that I'd fight for the one that I found
I'm gonna stay here while I wait for you to come around
I'll fight, you're a part of me now
And I will never give up, no I'll never give up
you don't have any part of me anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0