Should I stay or should I go?

Helt slut, jobbade 17-23 som vanligt idag, det går bra att jobba, men fan vad trött och förstörd kroppen känns efter... Men fick även ett lönebesked idag, för de 6 dagarna jag jobbade i augusti, och då hade jag även lägre lön eftersom jag va 17 då, men det blev iaf lite över 1000 kr, då var det även med skatt och avdrag för skor och kläder och sånt. De hade även dragit av ca 200 kr för mat, men jag skrev på kontraktet att jag skulle ha med mat själv så de inte skulle dra, men de gjorde dem iaf, så blir till att snacka med dem imorgon! Rätt ska va rätt, speciellt när det gäller lönen!
Så är iaf riktigt taggad på hur mycket jag kommer få i oktober när jag jobbat ännu mer nu i september, plus högre lön när jag nu är 18!
Fan, nu blev jag glad igen!
Troligtvis bara en lektion skola imorgon, då jag funtar på att sluta på franskan... Fast vill det ändå inte för vill lära mig så mycket mer jag kan om jag ska åka till Frankrike sen, men ska prata med SYO och kanske franskaläraren. Sen blir det iaf plugg hela dagen imorgon till jag ska jobba på kvällen igen..
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0