Someday you'll be loved

Blir inte så mycket bloggande när jag är hos papi för internet dampar här, men vad har hänt sen senast?
Torsdag var jag med Cia i stan, jag hade "fått" inbjudan till tjejkväll i en 3 butik, vi gick dit, hämtade goodiebagsen och gick och fikade i gamla stan! Mysigt!
Mötte sen mami vid Park, tydligen en biograf o hon var där med en vän som hade biljetter till förhandsvisningen av Going the Distance, grym film!
Fredag blev det middag hos Linnea som fyllde år i torsdag, hur trevligt som helst, o sen var det självklart utgång på schemat. Blev Linnea, hennes kompisar, jag o Cim, som tur var var det ju gratis dricka hos Linnea innan så gjorde inte av med så mycket ute heller ;D
Blev Sommar, vi hade det kuligt, men sen drog Linnea o de andra så bara jag o Cim kvar. Men ja, vi hade det förjävla kul också. Träffade på lite folk, o sen blev det Donken en timme med två snubbar, som vi valde att inte följa med på efterfest hos, så var hemma vi typ 5.

Imorgon är det skola, som jag inte är taggad på, sen jobb, inte taggad på det heller. Men taggad på tvinspelningen av Filip och Fredrik med Becca på tisdag iaf! Även taggad på nästa helg, så jag får väl stå ut med skolan. Ska iaf bo ensam hos mami då hon o Matz åkte till Grekland i lördags, precis när jag kom hem då kl 5 på morgonen så ringer deras väckarklocka för att de ska up till flygplatsen, liiite komiskt iaf^^
Känner att jag måste upptadera oftare så slipper man såhär långa och tråkiga inlägg...

update: även cptaggad på piercingen som troligtvis blir torsdag, ska fixa tid imorgon!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

ha en bra dag

2010-09-06 @ 09:02:50
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: Anne & Jenni

självkalrt kan vi det, får lägga in en bild på det senare idag om vi hinner ;D annars imorrn! håll utkik!

2010-09-06 @ 12:23:02
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: PAUSE

hihi :D

2010-09-06 @ 14:45:21
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: Cecilia

sv: JAAAAAAAAA, nästa helg hos mig :D

2010-09-07 @ 20:09:02
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/
Postat av: Ellen

jaa, vad roligt! nej just nu har jag faktiskt ingen tyvärr. Jag kan fixa fram det så fort jag hinner! Förresten, när jag skulle ta mitt så hade hon aldrig tagit det innan då du får be henne ta den nedre längre ner om du fattar. Min piercare tänkte ta min där man tar den vanliga navelpiercingen fast åt andra hållet, alltså så att ena pluppen sitter i själva naveln och då blir den konstig och sitter i neveln så ta den en bit ner, verkligen på magen. Ska försöka visa med bild!

2010-09-09 @ 06:54:23
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0