Tired

Fan, det här börjar bli riktigt irriterande. Trött HELA jävla tiden. Vet fan inte vad felet är. Tog mig upp till skolan idag, rättskunskap, vi skulle jobba i boken men jag sitter typ som en zombie, för mina ögon bara går i kors och jag kan inte hålla mig vaken. Kommer hem, lägger mig i sängen med datorn, somnar efter en min även fast jag t.o.m pratar med folk på msn!
Nu har jag sovit till och från ända sen halv elva, klarar inte av att hålla mig vaken, men nu måste jag.
Ska laga mat, så jag kan äta det nu, och sen precis innan jag ska gå till jobbet.
Men jag förstår inte var tröttheten kommer ifrån, på internet hittar jag typ järnbrist, någon läskig sjukdom med sköldkörteln(?) eller depression.
Det kan ju inte vara att jag sover förlite, för jag sover ju som ett as. Sjukdomen hade jag inte alla symptomen för, järnbrist är möjligt, lite depp är jag lätt.
Men idag ska jag ändra mina tider på jobbet, lägga mig tidigt varje kväll när jag inte jobbar, dvs, 22, då borde jag få den sömn jag behöver och se om det är det. Annars taggar jag till doktorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0