Hear you me

Så jobbigt, så drygt, så fucked up.
Dagen började så bra som den möjligtvist kan börja, och då började den alltså redan vid typ ett inatt. Fortsatte bra, eftersom morgonen gjort mig glad. Sen kommer Kristoffer in på jobbet, länge sen man såg honom så det var kul!
Efter det så kom det i en fullis som hotade med att sparka in ansiktet på mig, läskigaste jag varit med om på länge. Enda som går att göra då är gråta.

Något bra är i alla fall att jag igår körde bil första gången ensam, Louise och hennes vän Martin var här så sen skjutsade jag hem honom och henne till bussen. Och idag körde jag till och från roslags näsby när jag skulle jobba!
Men nu mår jag ändå asdåligt, ska kolla BB sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0