Is this what you want?

Idag vaknade jag med så sjukt ont i magen. Var länge sen jag hade den känslan, den sjukt starka oros känslan. Tillslut var jag tvungen att sätta mig ner och bara tänka, vad är jag orolig för, för jag kunde inte ens äta. Tänkte på allt, och till sist skolan, och där satt det. Ja, jag har helt galet mycket att göra. Då är jag verkligen ärlig när jag skriver GALET MYCKET att göra innan studenten. När jag åker upp till Söderhamn i helgen ska jag ta med allt, skriva upp allt och börja beta av det. Då ska jag skriva ner här hur många uppgifter jag har att göra. Men redan nu tror jag ärligt att det är upp mot 20 st...

Idag blev det i alla fall Åkersberga med Louise, hon piercade sig, och FAN vad jag blev sugen. Sen hem och så hämtade vi Martin, han lämnade lite cv:n sen drog vi alla tre till mig, chillade och nu ska jag duschaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0