Vissa platser.

Det finns vissa platser. Vissa platser som jag älskar att åka till för jag vet att det finns något bra där.
Ju närmare jag kommer platsen ju gladare blir jag. Jag bara känner mig bättre och bättre.
Det finns vissa platser. Vissa platser där jag känner mig otroligt lugn och trygg.
Vet att det inte finns något dåligt där, allt kommer bara vara bra.
Just nu är det en speciellt plats som jag längtar till, saknar lite.
Första gången jag var där var speciell. De andra gångerna lika bra.
Jag längtar efter att få vara där. Jag längtar efter att få känna de där känslorna. Jag längtar efter att få se allt som finns där. Jag längtar efter att få smaka och känna på just den platsen.
Ibland är jag glad över att jag aldrig ger upp hoppet, för snart får jag vara där igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0