I hennes små skor

Har fan haft det jävligt bra senaste två veckorna, mestadels. Smågrejer kommer alltid emellan men jag klarar mig.
Helgen på Toms landställe var awesome, så jävla soft ställe, och vi ska dit i helgen igen med några av hans vänner!
Igår skickade jag in en jobbansökan, idag tre till. Kör stenhårt nu, har nada pengar kvar... Var hos läkaren imorse, inget fel på mig, hade liten störning på sköldkörteln förra gången, men borta nu. Så blev bara medicin mot urinvägsinfektionen jag dragit på mig :(
Städar mitt rum som fan, känns jävlit soft. Tvättstuga kl 07 imorgon bitti också, rensa garderoben.
BTW! Henkade med mami när hon färgade sina bryn idag, så jag har färgat mina ögonbryn med. Kompispris för mami liksom eftersom det är hennes vän. Så har gaaaaanska så mörka bryn, men snyggt till mitt nya ljusa hår!
Sen köpte vi Neulash som vi ska prova på, så före/efter bilder och recension på det kommer om en månad!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0