Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka

Dagarna bara går och går. Min födelsedag var fin i alla fall! Förutom natten kanske, grät väl lite mer än jag gjort på hundra år. Söderhamn sen i torsdags med familjen och Tom. Har varit najs. Hemma nu och känner mig inte direkt på topp. Men vad ska man göra. Jag borde inte förvänta mig för mycket. Och jag borde definitivt inte kolla på bilder som jag inte vill se. Will never understand, and i will never ever accept.
Drar till papi imorgon, ska spendera five days med lillebrushan Lukas. Sen blir det kryssning på fredag till söndag, ÄTAAAAAA. Ah juste, äta, inte så mycket va. Träningen börjar nu, detsamma med att hålla koll på maten så man kanske får lite ork, och lite fit for fight kropp.
Det har även uppstått ett liiitet problem idag, som kan bli gigantiskare för var dag som går, men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0