Look at my hands, you know i use to lift them high

Har alltför mycket att tänka på just nu så idag gjorde jag allt för att slippa tänka, vilket resulterade i musik på högsta och städning av rummet exakt hela dagen! Så jävla skönt! Både att det ser asbra ut och det mesta av grejerna är borta, och att jag slapp tänka. Dock fick jag ryggont som fan efter att ha dammsugit hela lägenheten, men men.
Är hos papi nu, ska vara här tills fredag! Riktigt najs, men nu måste jag tänka på annat så blir att läsa Twilight som jag äntligen börjat på!

kanske inte ser så städat ut? de som varit i mitt rum vet att det brukade vara saker över hela golvet och hela skrivbordet!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0