So cold

Så himla irriterande, precis när allting känns bäst och jag är mega glad, då blir man nertryckt på en gång. Jag förstår fan inte varför jag tar skiten. Jag kände mig verkligen feg idag. Feg. Sen när blev jag feg?!
Är i alla fall glad att jag har finaste Tom och finaste vännerna ever, det betyder allt.
Utgång igår, var jävligt trevligt, inte lika kul att vakna upp idag dock. Men men, lite kebab på det så mådde jag prima! Blev en sväng till stan för att fika med Isabelle och Leo, fick en film i födelsedagspresent! The Happening, ska kolla på den till frukosten imorgon! Sen kryssning. SVULL!

Kommentarer
Postat av: Becca

the happening är fett skum! men bra!

2011-08-19 @ 00:39:35
URL: http://rymdstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0