Del 1

01. Fullständigt namn: Lojsan och lite mer
02. Ålder: 18
03. Vart bor du: Täby och Vallentuna VA!
04. Bor tillsammans med: Familj
05. Husdjur: Inte längre
06. Färg på ditt hus: Ena är väl rött, kanske tegel, andra är ju också rött, fast lite mer, trä..
07. När är du född: 1992!
08. Klass: Överklass? Nae, men en bra klass
09. Vilket år tar du studenten: This year ffs!
10. Något jobb: Yes, Burger King
11. När gick du upp i morse: Eh, la mig vid 6, sen har jag sovit, gått upp, sovit and so on
12. När ska du sova: Efter duschen!
13. Duschat idag: Strax ;)
14. Kramat någon idag: Nä :(
15. Pussat någon idag: Nä :(
16. Vad har du ätit idag: Ett ägg med kaviar, en macka, två chokladbitar en orangefisk godis, en lakritsfisk godis!
17. Dagens klädsel: Jobb kläder, mjukis kläder, morgonrock atm.
18. Dagens smink: Bas och lite mörka ögon
19. Dagens sötnos: Mami som hämtade mig från jobbet imorse
20. Dagens roligaste: De på jobbet som ibland är helt sjuka, men roliga. Också var det en snubbe på tåget hem igår som skulle betala med remsa, så frågar konduktören var han ska, hon snubben pratar i telefon men svarar helt seriöst; koberga, konduktören fattar typ inget, snubben fattar inget, sen ba; shit, jag menar åkersberga! FAn vad jag fick hålla mig för att inte börja ASGARVA.
21. Har du många vänner: Kanske har många vänner, sen lite färre som är riktigt bra vänner :)
22. Hur många har du kysst: Hehe, och det ska jag kunna hålla koll på...?
23. Vem kramade du senast: Lukas
24. Vem saknar du: Min kissekatt och en annan person
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen antar jag
27. Har du pojk-/flickvän: Nae
28. Vem pratade du med i telefon senast: Mami
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Från Björnen; Whatup? : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0