Everybody run away from the scarecrow, everybody hide

Känns som det händer så jävla mycket samtidigt som det händer så jävla lite.
Råkade somna i två timmar nu på kvällen också, så känner mig inte riktigt trött... Känner även att jag bara vill kolla runt på internet och läsa massa nya saker, lära mig massa nya saker, hellre det än att sova liksom. Vad fan lär man sig då. Dock behöver man ju sova efter att ha tagit in massa skit för att det ska fastna i skallen också, så jag kanske ska gå och lägga mig nu...
Får väl se hur det blir med den saken, men har ju bara en lektion imorgon, en lektion där det oftast inte händer något, men jag behöver närvaron.

Här är i alla fall en helt sjuk video, lite rolig också, men alltså. Jag fattar inte hur ungen kan?! HELT SICK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0