I am made of fire

Överlevde natten, fick till och med sluta lite mer än en timme tidigare för jag var så trött, tack! Men idag har jag hunnit sova, älskar att kunna sova bort hela dagen utan att få ångest över det. Okej, skulle kanske varit najsigare att inte göra det, men har ju ändå inget jag måstemåste göra, så det är ju okej nu när jag jobbar!
Är uppe för en ducsh nu, ska göra inpackning på håååret, det var asfint igår. Älskar att det har blivit så långt, my ass att jag ska klippa det innan studenten!
Sen blir det sova lite mer, äta, sova lite mer tagga till jobbet!

Kommentarer
Postat av: mikkiela

brabrabra behåll ditt långa, fina hååår :D <3

2011-02-05 @ 17:05:40
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0