I'm coming to terms, I'm starting to learn

Nu är frågan om jag ska kolla på filmen Peter och Petra eller Alla vi barnen i Bullerbyn på tv...
Älskade Peter och Petra när jag var liten, jag och fredrik såg den hela tiden känns det som! Så tror det får bli den.
Väldigt chill dag idag för övrigt, vaknade vid elva av att det var stekhett i sängen för solen sken rakt in på mig, så sjukt NAJS! Trött som fän är jag dock efter helgens jobb, men fick sluta en timme tidigare igår också, men var tvungen att gå upp tidigt idag så jag somnar ikväll. Ska också hem till Micaela vid 19 så vi ska planera resan i sommar!

Kommentarer
Postat av: alexandradr

Nope, inget paket.,valde själv!

2011-02-06 @ 16:44:29
URL: http://alexandradr.se
Postat av: javaneh

Sv: Jaa han är supersöt verkligen! :D Han har ju spelningar i stockholm då och då, jag bor ju inte där tyvärr :)

2011-02-08 @ 09:59:27
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0