When I'm down, can you pick me up?

Hatar det här, har inte mått såhär dåligt på länge, riktigt jävla länge. Ända sen jag gick hemifrån min pappas hus gråtandes i söndags, och jag tänker inte bo där igen förens jag vet att det inte finns någon där som endast snackar skit om en och klagar. Men det är förjävla jobbigt, och jag kunde inte alls koncentrera mig i skolan igår, idag kunde jag inte ens kliva upp ur sängen...
Men har sett en rolig film, ska duscha, har fått lönen, ska städa rummet, sen åka och jobba.
Imorgon ska jag bara till Nobelmuseet en timme kl 8, sen ledig. Då blir det körskolan och sen plugg.
Har verkligen ingen lust att göra någonting annat än bara ligga hemma och dö, inte träffa någon. Men jag hoppas att det händer roliga saker i helgen så jag kan få må dåligt lite nu, sen ha det asbra.

Cool video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0