Where you gonna go?

Känns inte som jag gör annat än går i skolan och jobbar sen jag fått det nya schemat i skolan och börjar 8:30 varje dag, förutom torsdagar som tur är! Slutar sent som fan känns de som också, halv tre och halv fyra. Men jag gillar inte den här känslan, allt blir bara tråkigt och flyter ihop, vill alltid ha någon liten grej som man kan ha att se fram emot varje vecka. Den här veckan har jag fan inget än så länge.
Nytt schema till jobbet för februari i alla fall, jobbar i princip bara en dag i veckan, som att de läst mina tankar om vad som skulle hänt igår annars. Bröt ju för övrigt ihop på jobbet igår också... Men nu måste jag dra och jobba till 23, sen är det fan dirren i sägen alltså, somnat i skolan både igår och idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0