Breathing at the end

Riktigt jobbigt på jobbet inatt, fick sen springa som ett as från Odenplan till Tekniska för att hinna med tunnelbanan, tog rundan på ca 7 min, så jag hann precis, sen bussen ändå hem till dörren, thank god.
Gick väl upp efter 5 h, nu sitter jag hos papi. Har sån fet ångest, måste plugga, men jag måste också sova för att klara natten utan att vara en sekund från att svimma och bara vara depp... Då känns det tyvärr självklart att jag tänker sova några timmar nu, äta lite, åka till jobbet. Ta med mig lite plugg eftersom jag får en timmes rast inatt.
Slutar 4 idag, så kan nog komma upp hyffsat imorgon, sen blir det stonehard plugg all day long. Förmodligen hela natten också. Deadline är söndag, men jag förmodar att lärarna kommer börja gå igenom allt på måndagen när de kommer till skolan, så jag har typ tid att skriva ända fram till morgonen. Blir väl lika sent till sängs då med.
GAH VAD DET SKA BLI SKÖNT ATT KUNNA NJUTA SÖNDER AV LOVET SEN! lovar att jag typ kommer dö av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0