Hungrig som ett djur!

Gaaaah, jag börjar faktiskt bli riktigt trött på en grej. Att vara hungrig, hela tiden. För det är verkligen hela tiden. Finns säkert folk som inte tror det. Men jag är hungrig 24/7. De enda tillfällena jag inte är hungrig är ca 30 min efter att jag ätit en rejäl måltid, om det ens varar i 30 min, då har jag tur... Så sjukt frustrerande.
Har typ inte varit såhär hela tiden, men kanske ända sen våren i 9:an då jag var hos en dietist och var tvungen att käka mer. Så kanske inbillar jag mig bara att jag fortfarande måste äta mycket som fan. För det gör jag ju också, äter hela tiden. Tycker dock verkligen inte att jag är tjock, men man känner sig tjuckis av att äta hela tiden liksom, även om jag inte blir större av det^^
Så antingen tar jag tag i det hela, gör ett matschema äter som man ska göra, dvs de tiderna. Eller så drar jag till doktorn, borde ju kolla hjärtat i samma veva kanske..
Näfan, nu måste jag ta något att käka innan jag går och lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0