Let's sleep 'til the sun burns out

Woah! Eller hur skriver man det där ljudet, inte wow och inte wooh, utan woah, det ljudet som säger typ, shiet, hur fan hände det?!
I alla fall, vad som hände var att jag satt och hittade youtube filmer med en dokumentär liknande grej om Swedish House Mafia, 10 mins/avsnitt. Plötsligt vaknar jag upp vid 8 mins, märker att jag inte har någon aning om vad som hänt, jag har alltså somnat, framför datorn... Lägger mig sängen, sover 30 mins, går upp och kollar lite Jurassic Park, sen säger jag åt Lukas att han kan byta, det blir barnkanal och jag somnar igen. Så klockan är 21:12, och jag tror faktiskt jag ska gå och lägga mig. Sovmorgon imorgon, men då kommer jag upp tidigt och hinner softa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0