Liar liar, pants on fire

Nu är det officiellt! Ni kanske minns när jag skrev att jag äntligen hade hittat ett par jeans som var perfekta och som jag inte behövde sy in? YEAH RIGHT! Jag kan ju inte ha haft dom längre än 2 månader, och gissa var de har gått sönder nu, ett långt stort fint hål, rakt över asset!!! Charmigt som FAN! En sekund senare spricker dom som vanligt baksidan av låret. Skit samma om dom passar, inte fan kan man ha ett par byxor med såhär pissig kvalité! GAAAAH.
Tillbaka till det som är officiellt; det finns inga byxor som passar mig på en gång och är bra, det är fan bevisat nu efter några hundra år, men någon gång ska jag hitta de där perfekta byxorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0