The space in between

Det går framåt för mig, har väl ungefär bara 1 och en halv uppsats kvar. Så jävla illa, men jag har fan märkt idag att det är ju fan kul att plugga. Lite i alla fall. Kanske inte plugga allt, men att skriva massa uppsatser om ämnen man får välja själv och som intresserar en, det är fan lätt som en plätt då!
Jag vet (hoppas) i alla fall att jag kommer tänka tillbaka på den här dagen och natten när jag får min nästa uppsats att skriva efter lovet. Jag ska tänka hur lätt och fort det går att skriva, och tänk vad mycket bättre det kan bli om jag börjar i tid. Sen ska jag också tänka, gör den bara på en gång så slipper du sitta hela nätter.
Dock känns det som jag börjar få feber nu, vet inte om det är så att jag kommer bli sjuk nu när stressen släpper eller om jag bara har sovit för lite denna helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0