You can always put a smile on my face

Franska provet gick inte så bra som jag hade hoppats på, det förstörde typ min dag. Sen kom jag hem och läste något, förstörde typ min dag ännu mer. Skrev lite, raderade det och tänkte att jag ångrar mig alltid när jag skriver sånt där och ångrar att jag istället inte bara struntade i det och tänkte positivt istället. Så tog bort det och blev glad istället. Jobbet gick helt okej, kom hem och var bara glad. Sen hände en till grej som gjorde mig mer glad.
nu är jag glad, och tröttis. Sovdags, så jag orkar upp imorgon och handla lite saker sen plugg resten av dagen. Sova också då jag måste ha lite energi till att jobba natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0