You should just be yourself

Tycker bara det är så grymt tråkigt när folk inte vågar vara ärliga, speciellt inte till folk som man känner bra, varför inte bara säga som det är. Jag tar faktiskt mer illa upp av sjukt dåliga ursäkter som sen inte ens visar sig vara sanna än att bara säga sanningen.
Whatever, min dag började helt jävla awesome så varför ska jag låta sånt här sänka mitt humör, inte värt det.
Så nu ska jag duscha efter att ha slängt i mig lite mat och så blir det att dra in mot staden. Har planer på att få ett par gratis skor idag! Men inte mycket dricka av för min del. Plus att jag ska jobba imorgon.

Kommentarer
Postat av: isabelle

handlar det om mig? :(

2011-01-29 @ 12:56:42
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle

jag hatar att det alltid är massa skit som händer dig :( <3

2011-01-29 @ 13:27:28
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0