You won't get me to go

Natten inatt gick fan bättre än vad jag trott, och jag var till och med lite glad. Sen är det alltid trevligt när det kommer lite snällt folk, som en snubbe som frågade om jag trivdes och så, för han jobbade tydligen på Donken, jag sa nej såklart. Men han ba Men du ser ut som en kaxig och smart tjej med ambitioner så du kommer klara det asbra och hitta något bättre sen! Sjukt snällt sagt, söt! Men mellan 03-04 kom det SJUKT mycket folk, aldrig varit med om sådant kaos, och då har jag ändå jobbat typ 7 mån! Och löning är ju nästa helg!
När jag satt på nattbussen hem sen fick jag värsta lyckoruset. Roliga är att det oftast alltid händer på nattbussen haha! Men var bara stolt över att ha klarat helgens jobb, och idag kommer skolarbetena vara färdiga, och jag längtar efter hela nästa vecka!
Dock undrar jag hur jag kommer känna mig när jag är färdig med de här uppsatserna, troligtvis kommer väl det onda/oroliga i min mage försvinna, efter 6 månader. Undra hur det känns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0