Hjältarna har redan dött

Hemma från Göteborg, känns inte direkt bra. Skulle va okej om jag hade ett jobb att döda mig själv med varje dag, men icke det. Faktiskt ingen aning om vad jag ska göra nu. Vill bara en sak, men det kan jag inte.


För vem ska jag tro på tro på tro på när
tro på när allt är såhär
ingenting vi nånsin med nått menar
Så vem ska jag tro på tro på tro på när
tro på när allt är såhär
hoppas ändå på ett lyckligt slut

Eller är det bara syniskt av ensamhet

vill så gärna tro
men i den film som liknar den som finns
börjar resan nu gå mot sitt slut
för hjältarna har redan dött
av avundsjuka svek och sorg


Så vem ska jag tro på tro på tro på när

tro på när allt är såhär
ingenting vi nånsin med nått menar
Så vem ska jag tro på tro på tro på när
tro på när allt är såhär
hoppas ändå på ett lyckligt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0