Dance fucker dance!

Älskar att må så bra som jag gör just precis nuuuu. Det finns fan inget bättre. Har saknat det. För precis såhär bäst mådde jag hela förra sommaren, och även fast jag har svårt att tro att någon sommar kommer att kunna slå förra så tror jag nog ändå att den här har bra potential!
Förra helgen var det fest, mys hos Cecila och bio med Isabelle! Den här helgen har jag ingen aning vad som händer.
Men nu städar jag för fullt, märker att jag kommer få rensa min garderob grovt innan London, sen ikväll blir det först till Linnea sen ut med tjejerna och några fler. Tar dock bilen så blir ingen dricka och inte så sent så jag orkar med imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0