Let's make this a good week

Känns som den här veckan kan bli antingen riktigt bra eller riktigt dålig. Så jag får ju självklart se till så att den börjar BRA. Tandläkaren om en timme, är inte så jätte nervös nu, men när jag sitter i väntrummet kommer jag skita på mig. Men jag får hoppas på det bästa, och såå farligt kan det inte vara. Vad är det värsta som kan hända? Jo, att intrumenten såsom borr låter jävligt mycket. Ingen big deal, egentligen...
Efter det får jag gå hem och pröva ett av mina datorspel, har inte bestämt vilket ännu!
Jag läste även in mig jävligt mycket igår på au pair resor till Frankrike, så idag ska jag nog anmäla mig till att åka iväg i januari! Så har ju bara bra saker att se fram emot efter tandläkaren, så det kommer gå galant!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 00:04:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0