This may be the end, but also a start

Har haft en riktigt mysig dag! Åkte med Cecilia till Rissne för att möta Micaela och gå på Cims mottagning, gooosh vad det var varmt på bussen. Helt sinnes, men hellre det än snö och vinter! Vi hade det trevligt hos Cim, sen åkte vi till stan för att chilla lite, äta lite glass och grejs, sen hem till mig och dricka lite "drinkar" prata skit, och äta snittar och tårta! Mysiga tjejer jag känner kan jag lätt säga!
Nu har jag kollat Kill Bill, och nu The Ring, smsar/pratar msn med andra mysiga personer jag känner! Kan bli en riktigt dålig natt, men en bra dag imorgon. Vi hörs då!
btw har jag nog nyst tusen gånger idag, buhu. måste må bra till london!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0