Why can't we just rewind?

Igår satt jag, mami, matz och fredrik och provade tre olika rosa rosér som vi ska ha till min student, tillslut kom vi fram till ett braaa val! Längtar som fan!
Natten var hemsk. Kunde inte sova på grund av skit. Sen drömde jag värsta grejen, hände massor och sen kom folk som skulle mörda oss, men vi mördade tillbaka som skydd. Jag stack en plockepinn pinne genom någons hals, var riktigt äckligt och fan vad jag var rädd för att dö. Så min dag började dåligt, vaknat på helt fel sida på grund av många anledningar som jag inte pallar ta upp. Men jag visste att jag inte skulle släppt in en viss person, egentligen.

Men jag går ju efter att det blir vad man gör det till. Vilket är fullt sant. Därför lyssnar jag just nu på Paolo Nutini. (kmr typ åka ensam ner till gbg för att se honom 27:e). Ska klä mig apsnyggt idag. Sen sminka mig, fixa fint hår. Har även smsat Isabelle så blir bio med den sötisen. Jag ska nog kunna göra den här dagen bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0