I'll be your detanator

Tjatjaaa!
Nä men fan, det har hänt en jävla massa sen i söndags när jag senast skrev känns det som.
Måndag fotografering med Linniegirl!
Tisdag sa jag upp mig från jobbet, jobbar bara till den 31:a!
Onsdag blev uppkörning och teoriprov bokat, sker inom en snar framtid!
Torsdag, idag, skulle hänt något najs med det blev inte av idag. Dock tog Cia söt körkort, vilket är awesome!
Imorgon blir det studiebesök på arkitekturmuseumet med skolan, sen My Chemical Romance konsert!! Äntligen, fy fan vad jag längtat! Kommer gå med Cia och Isabelle! Sen blir det öl efter det!
Nu har jag garvat så jag gråtit till Big Brother, taggar till med MCR och ska nog försöka beta av några av mina 2500 st blogginlägg på bloglovin...

Kommentarer
Postat av: Becca

http://play.bigbrother.se/bigbrother/avsnitt_och_klipp?title=rodney_ar_en_kossa&videoid=1402147&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se

2011-03-25 @ 14:19:44
URL: http://rymdstoft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0