Make the girl dance

Veckan har, än så länge, inte varit såå illa som jag trodde! Eller jo, lite kanske. Jobbet har gått bra, men tisdagen blev kaotisk, men det ordnade sig och idag kirrade jag mitt teoriprov, farao vad glad i hjärtat jag blev alltså, sanslöst! Tvekar inte en sekund på att jag inte klarar uppkörningen heller, kommer gå galant!
Idag har jag iaf en vilodag, lite halvt, måste jobba på en redovisning vi har på fredag. Sen är det ju onsdag=Grey's Anatomy och nya serien Off the Map, sen blir det right to bed! Har somnat typ 4 senaste tre nätterna av nervositet och allt, men imorgon måste jag vara utvilad!
Såg även tussilago och en fjäril idag, sjukt vårig känsla! Så nu har jag bytt till min feina nya jacka!
NU ska jag börja kvällen med att kolla Dear John som går på tv!

sjukligt skön låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0