Can't take the pain away

Så glad, har hittat massor av jobb som jag ska söka imorgon! Typ 10-15 st, känns som jag har en chans på några i alla fall. Känner också att nu är det väl ändå min tur, har ju sökt mycket och ba shiiet, kom igen nu liksom.
Förövrigt så älskar jag också min piercing nu. Först var jag ju bara lite kär i måndags när jag hade gjort den, men oj, nu älskar jag den sjukt mycket. Gör inte så värst ont att tvätta den längre heller, och det går bra! Så får lite lyckorus varje gång jag får pilla lite på den. Önskar bara den inte gjorde så lite ont som den gör hela tiden, men det går över snart.
Nu blir det sova och imorgon ska jag vara snygg har jag bestämt! Shopping med Louise, sen chill hemma medans hon tar ett farväl(?), sen hem till henne för lite mys. Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0