Hur kan du då vara säker?

Nu har jag myst lite, hunnit äta, och titta Big Brother! Blir en dusch nu sen vänta på Louise som kommer vid 22, vi fixar oss möter Martin och sen drar vi till The Bridge där Tom har sin skiva! Enda problemet är väl att jag och Louise fortfarande inte riktigt vet vad vi ska vara, temat är Jag kommer direkt från... Skitsvårt just nu i alla fall!
Men eftersom jag blev lite gladare med lite hjälp, och har en fin ros att titta på så känner jag mig lite taggad nu!
Sen är ju största taggningen av allt att Pernilla kommer imorgon! Supernajs! Får se vad vi hittar på, men vi är ju hemma ensamma så ;D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: ÅÅåååh, tack sötnos!!! :$ Du är sjuukt söt ju! <3

2011-05-14 @ 10:32:23
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0