Låt mig leee

Fredag: Jag mötte upp Isabelle vid Göta Källare, där inne chillade vi och sen blev det Man Machine Industry som förband, och sen Doctor Midnight & The Mercy Cult, sjuuuukt awesome! Tim Skold: JAG DOG!
Drog sedan med pendeln till Väsby, mötte Pernilla sötisen, vi drog en donken sen hem till mig!
Lördag: Stan, shoppa lite, var sugna på utgång, men slutade med fest nära hem! Supernajs!
Söndag: Total deg dag i soffan med Pernilla och Tom.
Måndag: Åkte med Pernilla till tåget, sa hejdå. Hem, somnade framför BB, tränade, körde till papi hämtade grejer och kvällen har spenderats med Tom.

Nu ska jag nog skriva lite jobbansökningar, imorgon blir det en lektion skola, träffa Louise, sen måste jag plugga som ett as. Denna vecka är grovplugg vecka så det stinker om det :( Men jag vet att jag klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0