I may be leaving but you're always in my heart

Inge ont i halsen och inge feber, detta underverk hände under kvällen/natten igår/idag. Dock mår jag förjävligt just nu. Stört ont i magen och bara sämst, allt. Men det är mitt eget fel så jag får skylla mig själv.
Var födelsedagsfest hos Louise igår, kom massa roligt folk och det var najs! Dock blev det väl liiite sent, de flesta drog hem vid ett förutom 5 pers och jag kunde/fick inte sova förens typ kl 6 imorse.. Men det var det värt.
Det var krångel i skolan om min studentskiva på onsdag skulle bli av, men nu är det säkert och den blir av! Så sjukt najs, fy fan vad det kommer äga!
Nu måste jag fortsätta plugga lite religion, sen sovaaaa.

If I could I would do all of this again
Travel back in time with you to where this all began
We could hide inside ourselves and leave the world behind
And make believe there's something left to find

We'll be miles apart
I'll keep you deep inside
You're always in my heart
A new life to start
I may be leaving but you're always in my heart

Nothing I can do about it, nothing I can say
To bring us back to where we were when life was not this hard
Looking back it all just seems so far, so far away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0