Maybe I'm just blind, or maybe you're just deaf

Helt troligt, har haft en så grym dag idag! Hela morgonen var soft som fan, sen blev det svenska. Jag var den enda som gjort läxan och det kändes grymt! Hela den lektionen ägde jag! Bestämde även med mami att jag skulle laga makoaronipudding med kassler till middag!
Efter det gick det bara utför och jag har nu nått toppen av dålighet denna dag känner jag. Men det ska jag skita i. Maten är strax klar i ugnen; efter många om och men. Städa upp i rummet medan jag lyssnar musik nästa grej. Skriva i min franska blogg tredje på listan. Beställa lite fina saker från hm.com fjärde. Sen blir det filmkväll med mig själv, WIE! Är fan glad igen, tack vare mig själv och att jag själv bestämmer hur jag ska må och nu mår jag BRA.

en av dem finaste bilderna på mig, enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Becca

har du skaaaaffat din fransöschiska blogg nu?! :O :D

2011-11-03 @ 23:28:01
URL: http://rymdstoft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0