26 oktober

Jobbade från 7 imorse, sen direkt till Täby igen för Svenska C! Är vääldigt trött just nu, har som tur var en "ledig" dag imorgon, har bara Engelska C mellan 13-16, inte så farligt. Får i alla fall sova ut lite!
Kollade HM's hemsida idag, och såg att jackan jag kollade på förut är på rea nu, kostar bara 299kr! Den såg dock inte sa bra ut IRL som på bild, så är väl kanske ändå inget att ha. Men vill ha ett mellanting mellan min svinkalla jacka nu och min varma vinterjacka! Sen funtar jag verkligen starkt på att köpa mina skor nu när jag får första lönen, för dem är så jäkla snygga och satt asbra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv. De smakade inte så mycket faktiskt. Det är bara det man kryddar med som smakar, till exempel vitlök som mina. Det är mest konsistensen man vill åt antar jag, lite som bläckfisk. :)

2011-10-26 @ 21:07:59
URL: http://aupairparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0