Today I don't feel like doing anything

Jag är jättejättejätte trött, men vet att jag inte riktigt kommer kunna sova.
Var på arbetsintervju idag, kändes som det gick asbra faktiskt, får höra om någon dag. Fortsätter söka jobb så länge ifall att.
Är lite allmänt nere just nu, vet inte riktigt varför. Känns bara lite dåligt att inte ha något jobb, inga pengar, allt att fixa med/till Frankrike tar tid och är mycket-tänk om jag inte ens får åka? Vet inte alltså. För mycket men ändå för lite händer. Har i alla fall en söt kille som hjälper.
Btw funkade inte mitt bloggnamn, även fast ingen använder det. Har mailat med blogg.se idag men dem segar så kanske att de hinner fixa det imorgon. Behöver något att peppa mig med.
Träna imorgon bitti kanske, få lite endorfiner, japp låter bra.

Kommentarer
Postat av: Becca

testa blogspot eller något annatistället då?! :D där man man ju även byta namn om man har lust :)

2011-09-14 @ 13:31:02
URL: http://rymdstoft.blogspot.com
Postat av: Becca

sv: hmjooo men man kan ändra jäkligt mycket på blogspot också! aaaha okej ;o dååligt ju! de borde ju ta bort det som inte är aktivt tycker man!



Ja :( :( Men det är så jäkla svårt att veta vad man vill göra också. Helt sjukt jävla svårt :S Gillar ju inte ens att jobba haha.. kan man inte ba få in pengar ändååååå!

<3

2011-09-14 @ 19:31:53
URL: http://rymdstoft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0